یخچال فریزر پلادیوم اسمایل مدل PD11

دسته: ,
امتیازدهی 3 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری
برند: پلادیوم
خرید محصول یخچال فریزر پلادیوم اسمایل مدل PD11
شناسه محصول: pd11

قیمت: به زودی موجود می شود!

توضیحات

یخچال فریزر پلادیوم اسمایل مدل PD11 یک محصول با کیفیت و کاربردی برای افرادی است که در محل کار خود نیاز به یک یخچال با گنجایش مناسب نیاز دارند. این یخچال فریزر از محصولات کمبی یا همان بالا پایین است که شما می توانید مواد غذایی مورد نیاز خود را به صورت منجمد نیز نگهداری کنید و یا با قرار دادن قالب در بخش فریزر یخ مصرفی خود را تامین نمایید. برای آشنایی بیشتر با این سری یخچال فریزر در ادامه همراه فروشگاه لوازم خانگی آرپی لند باشید.

یخچال فریزر کوچک پلادیوم مدل PD11

یخچال فریزر pd11 پلادیوم که در بازار با نام اسمایل (smile) نیز شناخته می شود محصولی کاربردی و مناسب برای هتل ها، مغازه ها، دفاتر کار، بیمارستان ها و خوابگاه ها است. کمپرسور بکارگرفته شده در این سری محصول بسیار بهینه بوده و علاوه بر دارا بودن رده مصرف انرژی +A  باعث کاهش چشمگیر صدای یخچال فریزر نیز شده است.

این یخچال فریزر دیفراست بوده و برفک بسیار کمی در بخش فریزر آن به مرور زمان تشکیل می شود، البته این برفک بسیار کم بوده و هر 6 ماه یکبار نیاز به تمیز کردن بخش فریزر آن می شود. لازم است بدانید دستگیره های این محصول به صورت مخفی تعبیه شده اند و باز و بسته کردن درب آن به راحتی انجام می شود.

یخچال فریزر 11 فوت پلادیوم مدل اسمایل pd11

مشخصات یخچال فریزر 11 فوت پلادیوم

از ویژگی های این یخچال فریزر 11 فوت می توان به نوار دور درب آنتی باکتریال، کنترل مکانیکی دمای داخل یخچال، دستگیره های مخفی، کندانسور ایتالیایی آن اشاره کرد. لازم است بدانید جنس بدنه این محصول از ورق گالوانیزه آنتی باکتریال بوده و اثر انگشت و لکه بر روی آن باقی نمی ماند.

گنجایش کل این محصول 130 لیتر بوده و وزن آن هم 33 کیلوگرم می باشد که شما به راحتی می توانید آن را جابجا کرده و در فضای مورد نظر خود قرار دهید.

فضای داخل یخچال فریزر اسمایل پلادیوم

بخش داخل یخچال این محصول از 3 طبقه شیشه ای مقاوم با قابلیت نتظیم ارتفاع، 1 کشو شفاف جهت نگهداری میوه و سبزیجات و 3 قفسه جهت نگهداری انواع بطری نوشیدنی و مواد غذایی کوچک بر روی درب آن تشکیل شده است. همچنین در بخش فریزر این محصول هم 2 طبقه برای نگهداری مواد غذایی منجمد به صورت مجزا تعبیه شده است.

داخل یخچال فریزر 11 فوت پلادیوم مدل PD11

ضمانت نامه محصولات پلادیوم

این محصول دارای 40 ماه ضمانت است که بالاترین سقف ضمانت را در یخچال فریزر های ایرانی داراست. همچنین نصب این دستگاه کاملا رایگان می باشد. اما برای اینکه این محصول شامل ضمانت شود مصرف کننده باید برای نصب آن با شرکت هماهنگ کند و نصب توسط سرویس کار مجاز انجام شود.

خرید یخچال فریزر پلادیوم مدل smile

در صورت عدم آشنایی با ثبت سفارش اینترنتی، برای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت روز و خرید یخچال فریزر پلادیوم مدل smile می توانید با 09128504696 (آقای پارسا) تماس بگیرید.

مشخصات

مشخصات

مصرف انرژِی

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

گنجایش کل به لیتر

ارتفاع

عمق

پهنا

تعداد طبقات یخچال

number-of-door-classes

3

refrigerator-drawer-count

1

تعداد طبقات فریزر

outer-drain

ندارد

میزان صدا

سایر ویژگی ها

,

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!