یخچال فریزر ایرانی خوب

یخچال فریزر ایرانی خوب را برای اینکه بتوانید تشخیص داده و متناسب با بودجه و البته آشپزخانه خود خریداری کنید؛ باید 5 مرحله زیر را طی کنید:

  1. آگاهی از فاکتورهایی که در انتخاب یک یخچال فریزر مناسب باید در نظر بگیرید
  2. تهیه لیست برندهای یخچال و فریزر ایرانی
  3. مقایسه برندها و بررسی ویژگی مدل های هر کدام
  4. خواندن نظرات کاربران و خریداران
  5. اقدام به خرید از جایی معتبر

در این مقاله از آرپی لند همراه ما باشید تا این 6 مرحله را باهم طی کنیم و مفصلا اطلاعات مورد نیاز برای خرید یخچال فریزر خوب ایرانی را کسب کنید.

4 فاکتور مهم در انتخاب یخچال فریزر خوب و مناسب برای آشپزخانه

 

1. گنجایش یخچال متناسب با میزان مصرف و تعداد اعضای خانواده را مشخص کنید

بهتر است یخچال کوچک نسبت به تعداد اعضای خانواده خود نخرید، چون نه تنها در دراز مدت هزینه بیشتری به شما تحمیل می‌کند بلکه کارایی کمتری هم دارد. بهتر است آینده‌نگر باشید و احتمال اضافه شدن به تعداد اعضای خانواده خود را در نظر بگیرید و بعد، طبق اطلاعات زیر یخچال بهتر را انتخاب کنید.

  • 1 تا 2 نفر- گنجایش مناسب یخچال ۲۵۰-۳۸۰ لیتر
  • 3 تا 4 نفر- گنجایش مناسب یخچال ۳۵۰-۵۳۰لیتر
  • بیش از 5 نفر- گنجایش مناسب یخچال ۴۴۰لیتر به بالا

نکته: با اضافه شدن به تعداد اعضای خانواده، به ازای هر نفر، 5 لیتر به گنجایش کلی اضافه کنید؛ تا حجم یخچال مناسب خانواده خود را مشخص کنید.

 

2. سایز یخچال فریزر مناسب را انتخاب کنید

مهمترین فاکتور در تصمیم‌گیری برای خرید یخچال فریزر، تعیین سایز مناسب برای آشپزخانۀ شما است. سایز را براساس تعداد نفرات خانواده و استفاده، ابعادی که برای یخچال در آشپزخانه در نظر گرفته‌اید و اندازه راه‌های ورودی انتخاب کنید.

حتما قبل از خرید، ابعادِ فضایی که در اختیار دارید را اندازه گیری کنید. تصویر زیر می‌تواند به شما کمک کند. همچنین در خرید یخچال فریزر حتما به اندازه در ورودی خانه و آشپزخانه و راه‌های ورودی دقت کنید تا مطمئن شوید حتما از آن رد می‌شود.

سایز یخچال فریزر

گنجایش یخچال فریزر مهم است یا طراحی داخل یخچال؟

تجربه ثابت کرده است که طراحی و چیدمان داخلی یخچال فریزر به مراتب مهم‌تر از اعدادی است که برای گنجایش یخچال با لیتر بیان می‌کنند. در نتیجه ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که میزان ظرفیت یخچال را نسبت به طراحی بخش‌های داخلی آن، در اولویت‌های پایین‌تری قرار دهید. چون قرارگیری مناسب کشوهای یخچال بسیار مهم‌تر از حجم آن است.

در ضمن اصلا راه استانداردی برای اندازه‌گیری ظرفیت یخچال ثبت نشده است و معلوم نیست هر کارخانه بر چه اساس ظرفیت یخچال فریزر را محاسبه می‌کند. پس خیلی نمی‌توانید براساس حجم و ظرفیت، یخچال‌ها و برندها را مقایسه کنید.

 

3. مدل مناسب درب یخچال فریزر را انتخاب کنید

مدل درب یخچال فریزر در چهار شکل متداول فرانسوی، ساید بای ساید، فریزر در بالا و فریزر در پایین طراحی می‌شود. در خارج از کشور، محبوب‌ترین مدل درب، درب فرنچ French  یا درب فرانسوی است چون کشوهای بزرگی دارد و می‌توان کامل بر کشوها احاطه داشت. اما با توجه به چیدمان آشپزخانه خود و البته بودجه‌ای که دارید می‌توانید از انواع زیر که چهار مدل محبوب و پرطرفدار است انتخاب کنید.

مدل مناسب درب یخچال فریزر

یخچال فریزر با درب فرنچ یا درب فرانسوی French-door

در مدل یخچال فریزر با درب فرانسوی، فریزر در قسمت پایین یخچال قرار دارد و دو بخشِ بالایی یخچال است. طبق آمار، محبوب‌ترین استایل در یخچال‌ها، درب فرنچ است. چون افراد اغلب یخچال را بیشتر از فریزر باز می‏کنند در نتیجه در دسترس بودن یخچال مهم‏تر از فریزر خواهد بود.

یخچال فریزر با درب فرنچ یا درب فرانسو

یخچال فریزر ساید بای ساید Side-by-side

در یخچال فریزر ساید بای ساید، یخچال سمت راست و فریزر سمت چپ قرار دارد. چون فریزر در مدل ساید بای ساید، کشوهای زیادی دارد این مدل برای افرادی که اکثرا مواد غذایی یخ‌زده نگهداری می‏کنند، مناسب‌تر است. چون نگهداری و طبقه‌بندی آن‌ها ساده‌تر است.

یخچال فریزر دوقلو

یخچال فریزر با فریزر در بالا Top-freezer

یخچال با فریزر در بالا نوع کلاسیک یخچال فریزر است و با اینکه به محبوبیت مدل درب فرانسوی هر روز اضافه می‌شود اما همچنان مدل فریزردار در بالا پرفروش‏ترین نوع یخچال است.

اگر بودجه محدودی دارید این یخچال‏ها پیشنهاد خوبی هستند چون هم برق کمی مصرف می‌کنند و هم احتمال خراب شدنشان کمتر از مدل‌های دیگر است. به این دلیل که ویژگی‌های جانبی کمی دارند که حساسیت و احتمال خرابی را پایین‌تر می‌آورد.

یخچال فریزر با فریزر در بالا Top-freezer

یخچال با فریزر در پایین

خرید این مدل هم مانند مدل قبلی مقرون به صرفه است و مزایای خوبی دارد؛ با این تفاوت که از محبویت و مقبولیت کمتری برخوردار است.

یخچال فریزر پایین

پس در نهایت قبل از هر تحقیقی، ابتدا سایز یخچال فریزر مورد نظر خود را به همراه فضایی که دارید تعیین کنید. سپس با توجه به شکل مصرف خود، نوع درب و مدلِ آن را انتخاب کنید.

 

4. میزان مصرف انرژی یخچال فریزر

میزان مصرف انرژی یخچال فریزرها یک نکته خیلی مهم در خرید است. برای این کار به برچسب انرژی یخچال که از A تا G رتبه‌بندی می‌شوند، دقت کنید و یخچالی که درجه آن به رنگ سبز یا A نزدیک‌تر است انتخاب کنید.  در ضمن اغلب یخچال فریزرهای ساید بای ساید مصرف برق بیشتری دارند.

 

لیست برندهای یخچال فریزر خوب ایرانی

از برندهای خوب یخچال و فریزر ایرانی اسنوا، الکترواستیل، امرسان، نیکسان، پارس، ارج، هیمالیا، یخساران، دونار، تهران سبحان، فیلور، برفاب، الکتروسان، سیلوان و پاکشوما می‌توان نام برد.

 

معرفی 7 برند یخچال فریزر ایرانی خوب با قیمت مناسب

به طور کلی خرید یخچال فریزرهای ایرانی چون قیمت مناسب‌تری دارند، از تامین قطعاتشان در صورت خرابی اطمینان دارید و حمایت از تولید داخل و اقتصاد کشور است، تصمیم درستی به حساب می‌آید. خصوصا که واقعا برندهای معتبر کشورمان، طی سال‌ها عملکرد مناسبی داشته‌اند.

 

یخچال فریزر ایرانی اسنوا Snowa

شرکت اسنوا Snowa سال ۱۳۸۴ تاسیس شده است اما با این حال شاید، برای خرید یخچال فریزر ایرانی خوب بیشتر به ذهنتان برسد. چون طراحی واقعا زیبا و ماندگاری بالایی دارد. این برند سهم به سزایی در صادرات محصولات خانگی برقیِ ایرانی دارد که یعنی نه تنها در داخل ایران از محبوب‌ترین و معروف‌ترین یخچال فریزرها است، بلکه در خارج از کشور هم شناخته شده است.

یخچال فریزرهای اسنوا در طرح‌ها، مدل‌ها و ظرفیت‌های گوناگون تولید می‌شوند تا نیاز و سلیقه‌ی همه مخاطبان را پوشش بدهند.

خدمات پس از فروش و ضمانت اسنوا: به مدت 24 تا 124 ماه است که بنا به مدل یخچال فریزر متفاوت است.

قیمت یخچال فریزرهای اسنوا: 8-38 میلیون تومان

 

یخچال فریزر ایرانی هیمالیا Himalia

برند هیمالیا Himalia هم یکی دیگر از برندهای معروف ایرانی است که در بازار ایران فروش خوبی دارد. یخچال فریزرهای دوقلوی برند هیمالیا که با استفاده از تکنولوژی‌های روز و هم پای برندهای خارجی ساخته شده است، تلاش کرده نیازهای مشتریان را به خوبی براورده سازد.

خدمات پس از فروش و ضمانت هیمالیا: به مدت 30 ماه

قیمت یخچال فریزرهای هیمالیا: مزیت اصلی این برند قیمت مناسب آن است؛ اگر فقط یخچال لازم دارید با 3 میلیون تومان می‌توانید از هیمالیا یخچال بخرید و اگر یخچال فریزر نیاز دارید قیمت‌ها از 8 تا 18 میلیون تومان متغیر است. به طور کلی 3-20 میلیون تومان

 

یخچال فریزر ایرانی امرسان Emersun

زیبا، جادار، مطمئن شعار یخچال فریزر خوب ایرانی امرسان است که که کارخانه آن در سال ۱۳۶۰ تاسیس شده است.

یخچال فریزرهای امرسان از لحاظ ظاهری با دیگر برندهای ایرانی تفاوت دارند؛ این برند با تولید یخچال‌هایی برگرفته از طرح “اسمگ “ Smeg ایتالیایی واقعا طرح‌های زیبا و متفاوتی روانۀ بازار کرده است. اگر به طرح‌ها و رنگ‌های خاص علاقه دارید حتما انواع مدل‌های یخچال فریزر امرسان را بررسی کنید.

یخچال‌ فریزرهای این برند، هم قیمت مناسبی دارند و هم کم مصرف هستند.

خدمات پس از فروش و ضمانت امرسان: به مدت 36 ماه

قیمت یخچال فریزرهای امرسان: 3-13 میلیون تومان

 

یخچال فریزر ایرانی الکترواستیل Electrosteel

الکترواستیل نامی آشنا و قدیمی است. این شرکت سابقه‌ای ۵۰ ساله در تولید یخچال فریزرهای خوب ایرانی دارد. افرادی که تجربه و اصالت را در انتخاب خود دخیل می‌کنند اغلب این برند را انتخاب می‌کنند. مدل پلادیوم این یخچال فریزر بسیار محبوب و پرفروش است.

اگر از تعمیرکاران بپرسید، یخچال فریزر الکترواستیل جزو ماندگارترین برندها و با آمار خرابی خیلی پایین است.

خدمات پس از فروش و ضمانت الکترواستیل: به مدت 40 ماه است با نصب رایگان

قیمت یخچال فریزرهای الکترو استیل: 3-45 میلیون تومان

 

یخچال فریزر ایرانی پارس Pars

یخچال فریزر برند ایرانی پارس را با نماد پنگوئن روی درب محصولاتش می‌شناسیم. این برند هم مثل برند الکترواستیل، باسابقه و معروف است.

یخچال و فریزر‌های پارس دو ویژگی مهم دارند: قیمت بسیار مقرون به صرفه و تجربه بالا در تولید. همانطور که بازه قیمت زیر را می‌بینید این محصول در بین بقیه رقبا از قیمت خیلی کمتری برخوردار است.

خدمات پس از فروش و ضمانت پارس: به مدت 24- 36 ماه

قیمت یخچال و فریزرهای پارس: 2-11 میلیون تومان

 

یخچال فریزر ایرانی نیکسان Niksun

شرکت نیکسان صنعت در سال 1372 تاسیس شده است و منحصرا به تولید یخچال و فریزر می‌پردازد. از اینرو به طور اختصاصی و بیشتر روی عملکرد و بهبود محصولاتش تمرکز دارد. در ضمن محصولات این کارخانه از مصرف انرژی پایینی برخوردارند.

خدمات پس از فروش و ضمانت نیکسان: 24 ماه ضمانت و 123 ماه خدمات پس از فروش

قیمت یخچال و فریزرهای نیکسان: 6-15 میلیون تومان

 

یخچال فریزر ایرانی سینجر Sinjer

شرکت تولیدی صنعتی سینجر با اینکه از سال 1371 تاسیس شده اما ابتدا در زمینه محصولات حرارتی مثل (انواع اجاق گازهای مبله و فردار) فعالیت خود را آغاز کرده است. سینجر از سال 1386 تولیدات برودتی مثل یخچال فریزر را شروع کرده است.

خدمات پس از فروش و ضمانت سینجر: 24 ماه ضمانت نامه

قیمت یخچال و فریزرهای سینجر: 2-5 میلیون تومان

 

خواندن نظرات کاربران و مقایسه یخچال فریزرهای ایرانی

خواند نظرات کاربران و مقایسه ویژگی‌های برندها و مدل‌های مختلف یخچال‌ها و فریزرها فرصت بسیار مناسبی است که وب‌سایت‌های فروش لوازم خانگی برای شما مهیا کرده‌اند.

حتما از این ویژگی وبسایت‌ها استفاده کنید تا تصمیم بهتری بگیرید.

نظر کاربران محصولات آرپی لند

 

اقدام به خرید از جایی معتبر

یخچال فریزر یکی از مهمترین لوازم خانگی است پس هم باید در انتخابش به خوبی تحقیق کنید و هم در خریدش از سایت‌های معتبر اقدام کنید.

در خرید اینترنتی از وبسایت‌ها حتما به سه نماد زیر که نشان از اعتبار آن سایت است دقت کنید.

  1. ای نماد یا نماد اعتماد الکترونیک
  2. نشان ملی ثبت (رسانه‌های دیجیتال)
  3. عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی آرپی لند مفتخر است که با رعایت سه اصل کلیدی؛ پرداخت در محل، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا، خرید آسان و مطمئنی را برای شما فراهم کند.

برای اطلاع از آخرین لیست قیمت یخچال فریزرهای ایرانی خوب تماس بگیرید.

09128504696 پارسا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!