یخچال فریزر 32 فوت الکترواستیل واید مدل ES32

دسته: ,
امتیازدهی 4 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری
برند: الکترواستیل
خرید محصول یخچال فریزر 32 فوت الکترواستیل واید مدل ES32
شناسه محصول: ES32

قیمت: تومان ۲۶,۵۰۰,۰۰۰

توضیحات

یخچال فریزر 32 فوت الکترواستیل wide مدل ES32 محصولی زیبا و در عین حال جادار می باشد و به دلیل عریض بودن جزو دسته بندی یخچال فریزرهای عرض پهن قرار گرفته و با گنجایش بالا خود، مناسب خانواده های پرجمعیت است. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این سری محصول همراه آرپی لند باشید.

یخچال فریزر 32 فوت الکترواستیل مدل ES32 سری جدید

ارتفاع این یخچال 185، عرض آن 89 و عمق آن 61 سانتی متر می باشد. از مهمترین ویژگی های این یخچال فریزر می توان به سیستم بدون برفک یا نوفراست و رده مصرف انرژی A اشاره کرد. بر روی درب یخچال یک آبریز تعبیه شده است که از بازو بسته شدن مکرر درب یخچال جهت دسترسی به آب خنک جلوگیری می کند و موجب افزایش طول عمر یخچال و کاهش مصرف برق می گردد. همچنین بر روی درب فریزر این محصول یک صفحه نمایشگر لمسی قرار گرفته است که از طریق آن می توان عملکرد قسمت های مختلف یخچال فریزر و دمای داخلی آن را به دلخواه تنظیم کرد.

یخچال فریزر 32 فوت الکترواستیل واید مدل ES32 رنگ سفید چرمی

مدل مشابه: یخچال فریزر 35 فوت الکترواستیل style مدل ES35

ویژگی های یخچال فریزر 32 فوت الکترواستیل مدل واید

از دیگر ویژگی های یخچال فریزر واید الکترواستیل می توان به سیستم جریان هوای خنک چندگانه، کندانسور مخفی، لاستیک دور درب آن که موجب جذب با خاصیت ضد باکتری بوده، سیستم کنترل الکترونیکی و مصرف اقتصادی و دستگیره های تمام استیل و دستگیره جدید آن اشاره کرد. کمپرسور این محصول ساخت کشور ایتالیا بوده و فقط در رنگ سفید چرمی طراحی و تولید شده است.

در قسمت یخچال این محصول 3 طبقه از جنس شیشه نشکن و 2 کشو جهت نگهداری و میوه و سبزیجات و بر روی درب آن 8 قفسه مجزا جهت نگهداری بطری نوشیدنی، شیشه مربا و انواع مواد غذایی کوچک تعبیه شده است. همچنین در بخش فریزر آن 2 طبقه برای تفکیک مواد غذایی شما و 4 قفسه جهت نگهداری مواد غذایی کوچک فریز شده قرار گرفته است.

مشخصات فنی و قیمت یخچال فریزر الکترواستیل مدل واید رنگ استیل

ضمانت نامه محصولات الکترواستیل

این محصول شامل 40 ماه ضمانت الکترواستیل می باشد. نصب این دستگاه کاملا رایگان بوده و برای اینکه این محصول شامل ضمانت شود مصرف کننده باید برای نصب آن با شرکت هماهنگ کند و نصب توسط سرویس کار مجاز انجام شود در غیر این صورت محصول شامل ضمانت نمی شود.

خرید یخچال فریزر عرض پهن الکترواستیل مدل ES32

در صورت عدم آشنایی با ثبت سفارش اینترنتی، برای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت روز و خرید یخچال فریزر عرض پهن ES32 الکترواستیل می توانید با 09128504696 (آقای پارسا) تماس بگیرید.

مشخصات

مشخصات

رنگ

سفید

مصرف انرژِی

ظرفیت فریزر

گنجایش کل به لیتر

ارتفاع

عمق

پهنا

تعداد طبقات یخچال

outer-drain

دارد

میزان صدا

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از آرپی لند خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.